Rabu, 29 September 2010

1st time in a blog area..

so..salam aku taekwondo sifu..
mlm ni pukul 9.05pm,29 sept,rabu, aku serta merta jd warga blog..

so today..
aku nk cte pasal roomate aku..
aku x tau la..
aku ada prob pew dgn dpa...aku  wat blog ni pun tok luahkan segala yg terbuku d hati..
aku dah byk bersaba dgn dpa..aku diam222..tp dpa....aduyai susah nk ckp psal org ni..
rmbt sm htm but hati len22..
pg td aku dah luahkan segalanya..tp aku yg kn balik..
so bg sapeww yg dok baca aku nye blog bg la sedikit sebnyak buah fikiran( buah fikiran tau bkn buah len,buah tembikai,pelam and cerry sume aku x mau..
aku tau aku dah x lm dah nk dok sebilik dgn dpa but aku tetp syg dpa..
dpa 2 sume aku anggap mcm kakak aku.. tp skrg mcm ada jurg antara aku dan dia....
so apo nk di katokan tggu la smbungan blog ni..
bg aku balik blk lu n tgk apo yg jadi...

 kenangan rakan mags10 semasa hr ry...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan