Sabtu, 2 Oktober 2010

aku geram!!

aku ckp x ske pompuan bajet bgs ni.....ala22 perfect la konon....eleh x tgal solat konon!!pe gnnye kalo solat tp dok cr gdh dgn org....

ni aku nk cte....ada la sorg minah ni kt dlm hostel aku..mls la aku  nk sebut sapew name da......da ni kan mule22 lu ms x de kwn aku ni la...org yg plg rapat dgn skrg...fuh dgn sombonk..blagak!!!kata22 pds nk mampuih....BAJET GLA R...(TAHAP GABAN)...aku dok tnye slh aku da kt cr sendr pns toll..2 aku x ksh cos aku x kan mampuih kalo da xdew....ada 1 hr 2 la kan x silap aku smlm 1 okt aku pnjam cd Lagenda Budak Setan........membe aku nk pnjam..then si magkuk 2 balik..da tgk ek eley sanggup bli Download sudeyh!!!celaka tolll...aku nk je ckp..kalo ko rase download wat ko sng at g r download...n thgen ble dah ckap mcm 2 ley lak da wat mk steady da n then menirap tgk sam...aku nk je ckp sah la bdk ni dr keturunan x tau malu......

di sini aku nk katakan aku bengang + benci+ anti da skunk..

1 ulasan: