Ahad, 14 November 2010

cuti sem bermula

ehem...
dah lm aku x update blog aku ni...
now dah stat aku nye semester break selama 7 mggu,...
dan aku x tau ape nk di wat....
ok laaa...kte cte pe yg terjadi ms nk exam hr 2....
aku dgn roomate aku semakin oopps silap ex-roomate...
hehehe.ms lepas exam ctu hr 2 aku,aida,aina,fana n tirah g tibai karok selama 4 jam..
hahahha..hjn lebat beb...ms hujan lebat 2 lak aku g mandi ujan dgn ina n nani....memg angin ptg 2 len mcm r....soknye exam bel br aku dpt tau de terjadi ptg beliung...since that day...ujan x berhnti selam 2 hr n wat pertama kali PERTHLIS d ARAUSTRALIA banjir....bumi kangar tenggelammm..
ya allah wat pertama kali seumur hdp aku lalui perkara mcm ni...
ms 2 nk mkn x dew duit....nk mandi x de air....aku dok pk ley balik ke x ni...
ms 2 hanya Allah je yg tau perasaan kami mcm ne...di ctu aku blaja untuk hdp...ms 2 la aku blaja jimat duit,air,makanan....kalo dl tgk jabatan kebajikan masyarakat 2 bg mknn kt org hr 2 aku yg trn g brtr ambik makanan....memg 1 pglamn br.....aku x penah beratur ambik air....hr 2 aku gagah jugk angkt 2 baldi nek smpai tgkt 3....nk pth tlg aku nih....ada 1 hr UITM sediakan bas nk bwk student ni kua ambik duit..aku dgn aida berlari mcm bdk22 bohsia 2 tau x rebut bas......
huhuhu..ms 2 sedih tau x,,dgn hjn nye......sesaknye....kat bank 2 dah mcm ular berlingkar22...
huhuhuhu.....skrg aku selamat sampai kt umah..aku bersyukur sgt2222...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan